幸福感

2012111815:54
 
you're always on my mind
all day just all the time
你無時無刻 都在我的腦海中

you're everything to me
你是我所有的一切

brightest star to let me see
我眼中最閃亮的一顆星星


you touch me in my dreams
we kiss in every scene
在我夢中 我們親吻 及擁抱

i pray to be with you
through rain and shiny days
不管是晴天或陰天 我祈求能夠永遠跟你在一起

i'll love you till i die
我愛你 直到地老天荒

deep as sea wide as sky
比海深 比天廣

the beauty of our love paints rainbows
我們的愛比彩虹更加美麗絢爛
everywhere we go
遍及我們曾到過的地方

need you all my life
我永遠需要你

you're my hope you're my pride
你是我的希望及驕傲

in your arms i find my heaven
在你的臂彎中 我找到了天堂

in your eyes my sea and sky
在你眼中 有我的海洋及天空

may life be our love paradise
也許這就是我愛的天堂

you're always on my mind "
all day just all the time
你無時無刻都在我的腦海中

you're everything to me
你是我所有的一切

brightest star to let me see
我眼中最閃亮的一顆星星

you touch me in my dreams
we kiss in every scene
在夢中我們親吻及擁抱

i pray to be with you
through rain and shiny days
不管是晴天或陰天 我祈求能夠永遠跟你在一起


i'll love you till i die
我愛你 直到地老天荒

deep as sea wide as sky
比海深 比天廣

the beauty of our love paints rainbows
我們的愛比彩虹更加美麗絢爛
everywhere we go
遍及我們曾到過的地方

need you all my life
我永遠需要你

you're my hope you're my pride
你是我的希望及驕傲

in your arms i find my heaven
在你的臂彎中 我找到了天堂

in your eyes my sea and sky
在你眼中 有我的海洋及天空

may life be our love paradise
也許這就是我愛的天堂

i'll love you till i die
我愛你 直到地老天荒

deep as sea wide as sky
比海深 比天廣

the beauty of our love paints rainbows
我們的愛比彩虹更加美麗絢爛
everywhere we go
遍及我們曾到過的地方

need you all my life
我永遠需要你

you're my hope you're my pride
你是我的希望及驕傲

in your arms i find my heaven
在你的臂彎中 我找到了天堂

in your eyes my sea and sky
在你眼中 有我的海洋及天空

may life be our love paradise
也許這就是我愛的天堂

陳慧琳-Love Paradise (閣樓 英文版)


  •   morly 於 2012-11-21 13:59 1F
  • 日安~


  • 版主於 2012-11-22 22:33 回覆
    morly~安安~

    大家都要幸福.幸運跟著你...